stoplekto
Πειραιώτικα με τον Αντώνη…
Την προσεχή Δευτέρα στις 18.30 θα πραγματοποιηθεί η ετήσια Γενική απολογιστική Συνέλευση της ΕΠΣ Πειραιά .
Τα θέματα που θα συζητηθούν είναι :
1) Έκθεση και υποβολή προς έγκριση Διοικητικού Απολογισμού της Ε.Π.Σ.ΠΕΙΡΑΙΑ περιόδου 2025-2026.
2) Έκθεση και υποβολή προς έγκριση Οικονομικού Απολογισμού της Ε.Π.Σ.ΠΕΙΡΑΙΑ για την περίοδο από 1.1.2025 μέχρι 31.12.2025(έτους 2025).
3) Έκθεση Εξελεγκτικής Επιτροπής της Ε.Π.Σ.ΠΕΙΡΑΙΑ για την περίοδο από 1.1.2025 μέχρι 31.12.2025(έτους 2025).
4) Έκθεση και υποβολή προς έγκριση του Προϋπολογισμού της Ε.Π.Σ.ΠΕΙΡΑΙΑ περιόδου 1.1.2027 μέχρι 31.12.2027 (έτους 2027)
5)Επικύρωση των Πρακτικών της Τακτικής Γ.Σ. της 30.6.2025
6)Απόφαση σε άλλες προτάσεις της Ε.Ε. της Ε.Π.Σ.ΠΕΙΡΑΙΑ και των σωματείων μελών αυτής.
Η Γ.Σ. θα πραγματοποιηθεί στην αίθουσα Συνεδριάσεων της Ένωσης και η παρουσία όλων των σωματείων και των εκπροσώπων τους είναι απαραίτητη.
*Αναβολή πήρε η υπόθεση της αίτησης των ασφαλιστικών μέτρων της διοίκησης του ΣΕΦ που ζητά την έξωση της ΕΠΣΠ από τα γραφεία της που ήταν να εκδικαστεί προχθές Τετάρτη 24 Ιουνίου.
Το Πρωτοδικείο Πειραιά ανακοίνωσε νέα ημερομηνία συγκεκριμένα την Πέμπτη 27 Αυγούστου . Την αναβολή ζήτησε ο νομικός σύμβουλος της ΕΠΣΠ Αντώνης Ανούστης . Ο λόγος είναι να γίνει πρώτα συνάντηση με τον αναπληρωτή υπουργό Αθλητισμού Γιάννη Βρούτση και με άλλους παράγοντες προκειμένου να βρεθεί λύση και να σταματήσει η αντιδικία…
*Μετά από πρόταση του προέδρου της ΕΠΣΠ Γιάννη Σπάθα κατά τη χθεσινή συνεδρίαση της Ε.Ε. της Ένωσης και με ομόφωνη αποδοχής των μελών της διοίκησης , το Κύπελλο της προσεχούς περιόδου 2026-2027, θα ονομασθεί ΚΥΠΕΛΛΟ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΩΝ « ΕΙΡΗΝΗ ΜΑΡΙΝΑΚΗ», στη μνήμη της φιλανθρώπου μητέρας του Προέδρου του Ολυμπιακού κ. Βαγγέλη Μαρινάκη που «έφυγε » από τη ζωή τον περασμένο Δεκέμβρη…
*Ανακοινώθηκαν οι ημερομηνίες μεταγραφών για την φετινή περίοδο .
Συγκεκριμένα ΑΠΟ 1η ΙΟΥΛΙΟΥ 2026 ΜΕΧΡΙ 25 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2027 γίνονται :
1) διεθνείς και εσωτερικές κινήσεις.
(Στην εν λόγω μεταγραφική περίοδο συμπεριλαμβάνονται και οι διεθνείς μεταγραφές των ανηλίκων που εγγράφονται σε ένα ερασιτεχνικό σωματείο με απόφαση FIFA ( προστασία ανηλίκων άρθρο 19)
2) επανεγγραφές ερασιτεχνών ποδοσφαιριστών
3) μετεγγραφές ορισμένου χρόνου ( οι πρώην υποσχετικές )
4) πρώτες εγγραφές ενηλίκων
ΑΠΟ 1η ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2026 ΜΕΧΡΙ 28 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2026
*Επανεγγραφές πρώην επαγγελματιών ποδοσφαιριστών
Από 1η ΙΟΥΛΙΟΥ 2026 ΜΕΧΡΙ 30 ΙΟΥΝΙΟΥ 2027
1) Πρώτες εγγραφές ανηλίκων
2) ατομικές αποδεσμεύσεις
3)Ομαδικές αποδεσμεύσεις
* Ο Γιώργος Κωστάκος είναι και τυπικά ο νέος αρχιδιαιτητής και πρόεδρος της Επιτροπής Διαιτησίας της ΕΠΣ Πειραια , όπως ομόφωνα αποφάσισε η διοίκηση της ΕΠΣΠ κατά τη χθεσινή της συνεδρίαση. Αντικαθιστά τον επιτυχημένο Μπάμπη Μοιραδωράκη που ήταν στο τιμόνι για 13 ολόκληρα χρόνια.
Τα μέλη της Επιτροπής Διαιτησίας παραμένουν τα ίδια . Είναι ο Δημήτρης Τζιλίρης (που θα είναι και αναπληρωτής Πρόεδρος) και η Παναγιώτα Κουτσουμπού.
Ο κ. Κωστάκος από τα πλέον ικανά και ηθικά στοιχεία του χώρου δεν είναι η πρώτη φορά που ασχολείται με τους ορισμούς της Πειραϊκής διαιτησίας μετά την σπουδαία πορεία του σαν ρέφερι. Σαν παράγοντας της διαιτησίας πρόσφερε τις υπηρεσίες του για δυο χρόνια . Την πρώτη φορά ήταν επί διοίκησης Στέλιου Μπρατσόλη με πρόεδρο της επιτροπής τον Χρήστο Στούκα , όπου ήταν μέλος μαζί με τον Νίκο Αγαδάκο. Την δεύτερη χρονιά ήταν επί διοίκησης Γιάννη Σπάθα με πρόεδρο αρχικά τον Γιώργο Καραμπέτσο ο οποίος στη συνέχεια παραιτήθηκε και με αντικαταστάτη πρόεδρο τον Γιάννη Ποντίκη , όπου ο Κωστάκος ήταν μέλος μαζί με τον Σπύρο Βούλγαρη. Πριν από την έναρξη της τρίτης χρονιάς παραιτήθηκε και τη θέση του κατέλαβε ο Μπάμπης Μοιραδωράκης ο οποίος συνέχισε μαζί με τον Βούλγαρη.
Ο Γιώργος επανέρχεται τώρα ως αρχιδιαιτητής. Τον περιμένει σκληρή δουλειά , αφού είναι γεγονός ότι υπάρχει έλλειψη διαιτητών. Εμείς θα του ευχηθούμε καλή επιτυχία την οποία θεωρούμε δεδομένη….
*Αναφερθήκαμε την περασμένη εβδομάδα σε δυο Πειραϊκά σωματεία τα οποία βρίσκονται σε αβεβαιότητα και είναι άγνωστο το μέλλον τους . Το ένα είναι ο ΑΟ Πειραιάς ο οποίος αντιμετωπίζει σοβαρότατα προβλήματα αφού έχει χάσει την αθλητική του αναγνώριση από την ΓΓΑ ενω οφείλει χρήματα στην Εφορία και την ΕΠΣΠ…. Το δεύτερο είναι οι ιστορικοί Φίλαθλοι που μετά την αποχώρηση του ηγέτη τους Κώστα Σισμανίδη,όπως γράψαμε δεν φαίνεται να υπάρχει διάδοχη κατάσταση.
Ο τελευταίος, όπως λέγεται , έχει ήδη συμφωνήσει να συνεχίσει στον Ήφαιστο . Προς το παρόν όμως συνεχίζει να είναι πρόεδρος στους Φιλάθλους.
Ο κ. Σισμανίδης επικοινώνησε με την στήλη και έκανε την παρακάτω διευκρίνηση:
« Η ομάδα είναι καθόλα έτοιμη (τυπικά) να αγωνιστεί στο νέο πρωτάθλημα μιας και δεν υπάρχει καμμία γραφειοκρατική, οικονομική ή θεσμική υποχρέωση. Κανείς παίχτης της ομάδας των Φιλάθλων δεν είναι ελεύθερος πλην αυτών που τα δελτία τους λήγουν 30-06-2026. Αυτό γιατί πολλοί ” παράγοντες” άλλων ομάδων ” έχουν συμφωνήσει” με τους παίκτες των Φιλάθλων. Οποίος παράγοντας θέλει δελτίο αυτών επικοινωνεί με την Διοίκηση των Φιλάθλων και τον Γενικό της Αρχηγό για τα περαιτέρω. Εκμετάλλευση και τσάμπα ΤΕΛΟΣ! Το αγωνιστικό θέμα της ομάδας είναι σε εξέλιξη και θα υπάρξουν ανακοινώσεις σύντομα. Και αυτό είναι να βρεθεί η λύση και η ομάδα με μια ιδιαίτερη συνθήκη να αγωνιστεί τη νέα χρόνια. Ελπίζουμε να ευδοκιμήσει. Σίγουρα το γεγονός ότι δεν υπάρχει γήπεδο προπόνησης, δεν υπάρχει έδρα να αγωνιστούμε, ότι δεν υπάρχουν αποδυτήρια, ότι δεν υπάρχει καμμία βοήθεια είναι ίσως ο μεγαλύτερος ανασταλτικός παράγοντας αναστολής της παρουσίας της ομάδας. »
* Ο Εθνικός φαίνεται πως βρίσκει και πάλι τον δρόμο του. Η διοίκηση του Δημήτρη Κουλούρη συμφώνησε με τον έμπειρο τεχνικό Ηλία Κώτσιο που εργάζεται για πρώτη φορά στον σύλλογο.’
Παράλληλα κλείστηκε και όλο το τεχνικό συμβούλιο.
Χαρακτηριστική είναι η κίνηση που έγινε με τον Μαργαρίτη Χατζηαλέξη , κάτι που είχε προβλέψει η στήλη. Ο ικανότατος προπονητής επιστρέφει στον Εθνικό με διπλό ρόλο . Αρχικά να πούμε ότι αναλαμβάνει τη θέση του Τεχνικού Διευθυντή της ομάδας . Παράλληλα θα είναι και ο υπεύθυνος των των τμημάτων υποδομής .
Στο τεχνικό επιτελείο μετέχουν και ο Μανώλης Φωτόπουλος ως προπονητής τερματοφυλάκων καθώς και ο Αλέξανδρος Ρέντζος ως αναλυτής αγώνων.
Να σημειωθεί ότι ο Μαργαρίτης Χατζηαλέξης μαζί με τους δυο τελευταίους ανήκαν στο τεχνικό τιμ της Μικτής Κ-16 της ΕΠΣ Πειραιά που αναδείχτηκε πρόσφατα πρωταθλήτρια Ελλάδος…
Το θέμα πάντως που «καίει » τον Εθνικό εδώ και χρόνια είναι το γηπεδικό . Και εκεί θα πρέπει να επικεντρώσει το βάρος της η νέα διοίκηση. Ήδη γίνεται προσπάθεια να βρεθεί , όσο το δυνατόν πιο κοντά στον Πειραιά γήπεδο με φυσικό χόρτο και μεγαλύτερη χωρητικότητα από αυτό του Μοσχάτου. Κι όταν συμβεί αυτό θα κυκλοφορήσουν αμέσως τα εισιτήρια διαρκείας όπου θα πρέπει να βοηθήσει ο φίλαθλος κόσμος.
Παράλληλα έχουν ξεκινήσει και σημαντικές μεταγραφικές κινήσεις που θα ενισχύσουν σίγουρα την ομάδα .
Θα ξεχωρίσω την επιστροφή του Μάκη Παυλάκη που γυρίζει μετά από 8 χρόνια στην ομάδα πιο έμπειρος και με θητεία στο πρωτάθλημα της Super League2.
Επίσης επιστρέφει ο 27χρονος αμυντικός μέσος Βαγγέλης Πίσσας.
Στον αντίποδα να αναφέρουμε την αποχώρηση του Θέμη Ποτουρίδη ενός επιθετικού ο οποίος στα δυο χρόνια που αγωνίστηκε στην ομάδα σημείωσε 44 γκολ.
*Παράταση της προθεσμίας μέχρι την προσεχή Δευτέρα 29 Ιουνίου προκειμένου να βρεθεί λύση σχετικά με την διοικούσα επιτροπή του ποδοσφαιρικού τμήματος , έδωσε η διοίκηση του Ιωνικού.
Αυτό έγινε προκειμένου να ελεγχθούν τα έγγραφα που έχουν κατατεθεί στον Ερασιτέχνη Ιωνικό, αλλά και κάποια επιπλέον δικαιολογητικά που ζητήθηκαν από συγκεκριμένες πλευρές.
Αναμένονται λοιπόν εξελίξεις τις επόμενες μέρες . Ο Ιωνικός πρέπει να βρει και πάλι τον δρόμο του .
Η διοίκηση του ερασιτέχνη Ιωνικού θα κάνει ότι είναι δυνατόν και προχωρά σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες, ώστε ακόμη και στην περίπτωση που κανένας υποψήφιος δεν λάβει την έγκριση του κόσμου για την επόμενη περίοδο, ο σύλλογος να είναι απόλυτα έτοιμος. Στόχος του συλλόγου είναι η ομάδα να εξαντλήσει κάθε πιθανότητα και να αγωνιστεί με απόλυτη αξιοπρέπεια στο πρωτάθλημα της Γ’ Εθνικής.
Η δύναμη του Ιωνικού ήταν, είναι και θα είναι ο κόσμος του. Ήρθε η ώρα ο καθένας να αποδείξει έμπρακτα την αγάπη του για την ομάδα.
*Στην Αμφιάλη έχουν αρχίσει να οργανώνονται ενόψει της νέας περιόδου . Αρχικά η ομάδα «άδειασε» Ήδη αποχώρησαν οι Σταμάτης Σαπαλίδης, Λευτέρης Τζωρτζάτος, Αλέξης Ζαμπέτης, Κώστας Ερρίκος καθώς και οι Φάνης Παγώνης και Νίκος Λέκκας , που όπως όλα δείχνουν κλείνουν στον Αετό Κορυδαλλού…
Από κει και πέρα άρχισαν οι ανανεώσεις . Συνεχίζουν ο Γιάννης Νιζάμης για 5η συνεχόμενη χρονιά , ο Κωνσταντίνος Φύπε , ο Σωτήρης Λούβης και ο Δημήτρης Σαούλιας. Και έπεται συνέχεια…
* Στην Προοδευτική αφού έκλεισαν όλους τους ταλαντούχους μικρούς έχουν ξεκινήσει τις προσπάθειες για την μεταγραφική ενίσχυση της ομάδας. Στο στόχαστρο των «βυσσινί» είναι κατά πρώτο λόγο ένας τερματοφύλακας και ένας στόπερ.
Στην ομάδα θεωρούν δεδομένη την χρησιμοποίηση ως έδρας του γηπέδου Νίκαιας . Γι’ αυτό άλλωστε έχουν προχωρήσει και στην κυκλοφορία των εισιτηρίων διαρκείας τα οποία είναι σε προσιτές τιμές.
Συγκεκριμένα στην κερκίδα πίσω από το τέρμα στοιχίζουν 30€ , αλλά θα δίδονται μόνο σε άτομα νεαρής ηλικίας.
Στην μεγάλη εξέδρα της οποίας θα χρησιμοποιηθεί μόνο ένα μέρος οι τιμές είναι 50 και 100€.
Με τα κοκκινόμαυρα του Κερατσινίου θα αγωνίζεται και τη νέα σεζόν ο Μάκης Αγγελάκης!
Ο αρχηγός των «ροσονέρι» θα συμβάλει στην προσπάθεια της ιστορικής ομάδας και στο νέο Πρωτάθλημα της Α’ ΕΠΣ Πειραιά, με την εμπειρία και την ασφάλεια στο κέντρο της άμυνας. Η ανακοίνωση για τον 29χρονο άσο αναφέρει:
«Με μεγάλη χαρά ο ΑΠΟ Κερατσίνι ανακοινώνει την επέκταση της συνεργασίας του με τον αρχηγό Μάκη Αγγελάκη.
O ‘Βράχος’ της άμυνας μας και παιδί των Ακαδημιών μέτρησε 22 συμμετοχές με 3 γκολ την περσινή σεζόν.
Ο Μάκης αγωνίζεται και δίνει τα πάντα στην ομάδα μας από την Ακαδημία όντας μία από τις πιο εμβληματικές φυσιογνωμίες του συλλόγου. Μάκη σου ευχόμαστε υγεία, δύναμη και πάντα επιτυχίες με την ομάδα μας».
* Στην ΑΕ Μοσχάτου μπορεί να αποχώρησαν κάποιοι ποδοσφαιριστές , αλλά ετοιμάζουν σημαντικές μεταγραφές που θα ενισχύσουν σίγουρα την ομάδα.
Σύμφωνα με πληροφορίες έχει ήδη συμφωνήσει με τον σύλλογο ο Ματέο Κράσι ο οποίος την χρονιά που πέρασε αγωνίστηκε στην πρωταθλήτρια Προοδευτική και αναδείχτηκε 1ος σκόρερ της Α’ Πειραιά με 25 τέρματα…
* Ο Νίκος Μαρωνίτης θα συνεχίσει να βρίσκεται στην τεχνική ηγεσία της ΑΕ Περάματος και τη νέα περίοδο.
Η διοίκηση του συλλόγου εκτίμησε τη δουλειά , την ικανότητα και την προσπάθεια του έμπειρου τεχνικού τη χρονιά που πέρασε. Πολύ καλή κίνηση…
*Ξεκίνησε τις μεταγραφές του ο Α.Σ. Ποντίων Δραπετσώνας που απέκτησε τον ποδοσφαιριστή Αντώνη Σιφνάκη ο οποίος την χρονιά που πέρασε αγωνιζόταν στην ΑΕ Μαύρος Αετός Ολυμπιάδα
Κι όπως λέγεται έχει συμφωνήσει και με τον έμπειρο επιτελικό μέσο Θωμά Μακαρονά που έχει ένα πλούσιο μεταγραφικό βιογραφικό. Ο Θωμάς τελευταία αγωνιζόταν στον Αστέρα Κερατσινίου…
*Παρελθόν αποτελεί τελικά από τον Θησέα ο Νίκος Γαντζάκης ,που όπως φημολογείται θα αναλάβει ομάδα που φέτος θα αγωνιστεί στην Β’ Πειραιά. Νέος προπονητής ανέλαβε ο ικανότατος Γιώργος Μελαμπιανάκης που για τρία και πλέον χρόνια ήταν στον πάγκο της ΑΕ Μαύρου Αετού Ολυμπιάδας .
Και κάτι ακόμα για τον Θησέα . Έχει ζητήσει από την ΕΠΣΠ να χρησιμοποιεί ως έδρα το γήπεδο «Παντελής Νικολαΐδης». Αυτό όμως δεν είναι δυνατόν να γίνει επειδή δεν είναι σωματείο που έχει έδρα τη Νίκαια, αλλά τον Πειραιά. Μόνο αν αλλάξει καταστατικό. Είναι όμως πιθανό κάτι τέτοιο;
* Νέος προπονητής στον ΑΟ Αγίου Δημητρίου . Είναι ο έμπειρος τεχνικός Παναγιώτης Τσορμπατζόγλου , κάτοχος διπλώματος UEFA A’ που εργάζεται για πρώτη φορά στον Πειραιά έχοντας πολύχρονη θητεία σε ομάδες της Αθήνας και της Θράκης..
*Συνεχίζει ο Θόδωρος Ντέμος στα Αστέρια Δραπετσώνας και τη νέα περίοδο.
Η δουλειά του ικανού τεχνικού εκτιμήθηκε ιδιαίτερα από την διοίκηση του συλλόγου .
Να σημειωθεί ότι ο Ντέμος που έχει εργαστεί σε πολλές ομάδες του Πειραιά ασχολείται ιδιαίτερα με τις υποδομές και έχει συμβάλει σημαντικά στην ανάδειξη νέων ποδοσφαιριστών και στην εξέλιξη των ακαδημιών.
*Μέσα στην επόμενη εβδομάδα στον ΑΟ Καραβά θα έχουν συμφωνήσει με προπονητή. Στη συνέχεια ο σύλλογος θα κινηθεί για την απόκτηση 3-4 έμπειρων παικτών που θα πλαισιώσουν τους νεαρούς ποδοσφαιριστές οι οποίοι θα αποτελέσουν την βάση της ομάδας
*Το μεγάλο «μπαμ » έκανε ο ΑΠΟ Κερατσίνι. Η πρόσληψη του Γιώργου Τσέρου ο οποίος αναλαμβάνει τη θέση του Συντονιστή Τμημάτων Υποδομής και Ανάπτυξης Αθλητών του συλλόγου προκάλεσε αίσθηση . Είναι γνωστή άλλωστε η επιτυχημένη πορεία των τμημάτων υποδομών του ΑΣ Ποντίων Δραπετσώνας εδώ και πολλά χρόνια με την σωστή ποδοσφαιρική καθοδήγηση και την ολοκληρωμένη εξέλιξη των νεαρών αθλητών .Παράλληλα, υπήρξε βασικός συντελεστής στη δημιουργία και ανάπτυξη του γυναικείου ποδοσφαιρικού τμήματος του συλλόγου των Ποντίων , συμβάλλοντας καθοριστικά στην αγωνιστική και οργανωτική του εξέλιξη με τα γνωστά σε όλους αποτελέσματα…
“Μέσα σε μια πολύ ωραία ατμόσφαιρα πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση λήξης της αγωνιστικής περιόδου του Αετού Κορυδαλλού, σηματοδοτώντας το τέλος μιας ακόμη δημιουργικής και γεμάτης επιτυχίες χρονιάς για τον σύλλογο.
Η διοίκηση του Δημήτρη Μπούγα τίμησε τον Κωνσταντίνο Διονυσάτο για την σημαντική στήριξη στον σύλλογο , τον Γιάννη Μανδρέκα για την προσφορά του στο ελληνικό ποδόσφαιρο αλλά και στον προπονητή Γιώργο Καβάση για την προσφορά του στην ανάπτυξη της ακαδημίας! άθεση, όρεξη και στόχους.
*ΑΟ Χαλκηδών . Ένας ιστορικός σύλλογος με τεράστια παρουσία στα ποδοσφαιρικά δρώμενα .Μια σταθερή αξία εδώ και χρόνια . Πριν από λίγες μέρες πραγματοποίησε μια πολύ όμορφη εκδήλωση με την τελετή λήξης των ακαδημιών του συλλόγου . Συγχαρητήρια σε όσους συνέβαλαν στην επιτυχημένη γιορτή. Ιδιαίτερα στην κ. Φωτεινή Τσούλφα , στον κ. Γιώργο Κοτταράκο και στην Μαίρη Αβραμίδη το νέο αστέρι στον τομέα της επικοινωνίας που έχει συμβάλει σημαντικά στην προβολή της ομάδας .
Συγκινητική ήταν η στιγμή της βράβευσης των δυο πρώην προέδρων του συλλόγου Βύρωνα Δίκη και Δημήτρη Κούρτη , δυο σπουδαίων παραγόντων που πρόσφεραν τεράστιες υπηρεσίες στην Χαλκηδόνα . Και αυτό δεν το ξεχνούν στην ομάδα ….
*Και αφού αναφερθήκαμε στην Χαλκηδόνα, να πούμε ότι ο σύλλογος …..αποκουρτοποιείται. Μετά τον πρόεδρο Δημήτρη Κούρτη που για 8 ολόκληρα χρόνια βρισκόταν στο τιμόνι της ομάδας με σημαντικότατη προσφορά , παρελθόν αποτελεί και ο γιος του . Ο έμπειρος ποδοσφαιριστής Δημοσθένης Κούρτης που για μια σχεδόν δεκαετία από 16 ετών, βοήθησε πραγματικά την ομάδα…..