Ε.Π.Σ.Α
Σταμάτησε πριν καλά καλά ξεκινήσει η διάταξη για τους γεννημένους το 2009 στα τοπικά πρωταθλήματα……
Σταμάτησε πριν καλά καλά ξεκινήσει η διάταξη για τους 9ρηδες …
Δεν προχωρά, η πολυσυζητημένη διάταξη για την υποχρεωτική χρησιμοποίηση ποδοσφαιριστών γεννημένων το 2009 και άνω στα τοπικά πρωταθλήματα των Ενώσεων.
Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, η Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία έκανε «πίσω» στο συγκεκριμένο μέτρο, επιλέγοντας να μην προχωρήσει σε τροποποίηση του ΚΑΠ και να μη διαταράξει τις υφιστάμενες ισορροπίες με τις Ενώσεις.
Η πρόταση που είχε πέσει στο τραπέζι το προηγούμενο διάστημα και προέβλεπε την υποχρεωτική παρουσία ενός ποδοσφαιριστή γεννημένου το 2009 και μετέπειτα καθ’ όλη την διάρκεια του αγώνα στα τοπικά πρωταθλήματα μπαίνει οριστικά στο «συρτάρι».
Για να αποκτούσε καθολική και υποχρεωτική ισχύ το συγκεκριμένο μέτρο σε όλη την επικράτεια, απαιτούνταν μια ριζική αλλαγή στον ΚΑΠ από την Ομοσπονδία.
Ωστόσο, η διοργάνωση και η διεξαγωγή των τοπικών πρωταθλημάτων αποτελούν αποκλειστική αρμοδιότητα της εκάστοτε Ένωσης.
Η ΕΠΟ, σταθμίζοντας τα δεδομένα και τις αντιδράσεις που υπήρχαν από πολλές Ενώσεις και σωματεία ανά την Ελλάδα (που έκαναν λόγο για πρακτικές δυσκολίες στη στελέχωση των ρόστερ ) αποφάσισε να μην παρέμβει με αυστηρότητα στο αυτοδιοίκητο των ΕΠΣ.
Με αυτή την κίνηση, η ηγεσία της Ομοσπονδίας απέφυγε να διαταράξει τις ισορροπίες με τις τοπικές Ενώσεις, αφήνοντας το δικαίωμα της επιλογής και των σχετικών προκηρύξεων στις ίδιες
Πηγή xxsport