Ε.Π.Σ.Α
Συνεχίζει στη Χρυσούπολη ο Γριμάνης
Δελτίο τύπου
Το Δ.Σ. του Α.Ο. ΧΡΥΣΟΥΠΟΛΗΣ ανακοινώνει την ανανέωση του Δημήτρη Γριμάνη για την περίοδο 2026-2027.
Ο Δημήτρης θα συνεχίσει να αγωνίζεται με τα χρώματα της ομάδας μας και αποτελεί την τρίτη μέχρι στιγμής ανανέωση.
Πέρυσι είχε μια γεμάτη χρονιά και έδειξε σε όλους το πλούσιο ταλέντο του. Ο πήχης πλέον τοποθετείται πιο ψηλά.
Υγεία και πολλές επιτυχίες με τη φανέλα της Χρυσούπολης Δημήτρη.