Ε.Π.Σ.Α

Τριπλή ανανέωση στον Νεοπεντελικό

Published

on

Η διοίκηση του Νεοπεντελικού ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας με την ομάδα μας, του αρχηγού Λεόντιου Κωνσταντάκη, του υπαρχηγού Νίκου Μπεκιάρη και του ποιοτικού Ανδρέα Παπαχρήστου!

Οι παρέες πάντα κερδίζουν !

Ευχόμαστε καλή σεζόν με υγεία, χωρίς τραυματισμούς και πολλές επιτυχίες !

Exit mobile version