Ε.Π.Σ.Α
Συνεχίζει και ο Τσίκος στον Πανιώνιο Καισαριανής
ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΜΑΣ ΜΕ ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΑΙ ΣΤΑΘΕΡΑ ΒΗΜΑΤΑ ΗΡΘΑΜΕ ΣΕ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΓΙΑ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΟΓΚΟΛΙΘΟ ΤΣΙΚΟ ΜΙΧΑΛΗ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΥΠΕΡΟΧΗ ΧΡΟΝΙΑ ΕΔΩΣΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΗΘΟΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΔΙΑΚΡΙΝΕΙ. ΤΟΥ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΟΛΟΨΥΧΑ ΥΓΕΙΑ ΕΥΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ!!!

