.
Από το πρόεδρο του Πανναξιακού Α.Ο πριν λίγη ώρα λάβαμε την ακόλουθη διευκρινιστική επιστολή, μετά από τηλεφωνική επιβεβαίωση την δημοσιεύουμε. Με απογοήτευση και προβληματισμό και...
Πολύ όμορφο παιχνίδι, την περασμένη Κυριακή στα Βίλλια όπου η νεοσύστατη ομάδα παλαιμάχων του τοπικού Ειδυλλιακού αντιμετώπισε –στον 5ο της αγώνα-το φίλο σωματείο των παλαίμαχων του...
.