Την παρακάτω ανακοίνωση εξέδωσε το ΔΣ του Ερμή Κορυδαλλού. Με μεγάλη χαρά ανακοινώνουμε την έναρξη της συνεργασίας μας με τον Γιάννη Δαριβέρη, ο οποίος αναλαμβάνει καθήκοντα...
Την αποχώρηση του από την τεχνική ηγεσία του ΑΟ Κορυδαλλού μετά από τρία χρόνια έκανε γνωστή ο Γιάννης Δαριβέρης. Αναλυτικά η δήλωση του… Μετά από τρία...