stoplekto
Με τα χρώματα του ερατσινίου και την νέα περίοδο ο Αγγελάκης
Για την παραμονή του ποδοσφαιριστή Μάκη Αγγελάκη στον σύλλογο ενημέρωσε το ΔΣ του Κερατσινίου με την παρακάτω ανακοίνωση:
Με μεγάλη χαρά ο ΑΠΟ Κερατσίνι ανακοινώνει την επέκταση της συνεργασίας του με τον αρχηγό Μάκη Αγγελάκη.
O “Βράχος” της άμυνας μας και παιδί των Ακαδημιών μέτρησε 22 συμμετοχές με 3 γκολ την περσινή σεζόν.
Ο Μάκης αγωνίζεται και δίνει τα πάντα στην ομάδα μας από την Ακαδημία όντας μία από τις πιο εμβληματικές φυσιογνωμίες του συλλόγου. Μάκη σου ευχόμαστε υγεία -δύναμη και πάντα επιτυχίες με την ομάδα μας

