5ος Όμιλος Το κάλεσμα του Κερατσινίου [Pic] Published 7 έτη ago on 01/03/2019 By Κυριάκου Παντζαρίδη Με σύνθημα “Όλοι μαζί στηρίζουμε την πρώτη ομάδα” το Κερατσίνι απευθύνει κάλεσμα στον κόσμο για το τοπικό ντέρμπι με τον Αμπελακιακό. Αναλυτικά, η αφίσα Related Topics:featuredΓ' ΕθνικήΚερατσίνι You may like Εθνικός – Συμφωνία για δύο χρόνια με Ηλία Κώτσιο! Γενικός αρχηγός στην Αμφιάλη ο Αλέξης Λοϊζίδης Η προκήρυξη της Γ’ Εθνικής Η απόφαση της ΕΠΟ για το Πύργος- Ζάκυνθος Αλλάζουν πολλά στο νέο πρωτάθλημα της Γ’ Εθνικής… Γ’ Εθνική-Σιδέρης: «Δεν θα υπάρξει πρόσκληση ενδιαφέροντος σε ομάδες» – Οι δηλώσεις συμμετοχής Click to comment You must be logged in to post a comment Login Leave a Reply Ακύρωση απάντησηςΓια να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.
You must be logged in to post a comment Login