Connect with us

stoplekto

Με τα χρώματα του ερατσινίου και την νέα περίοδο ο Αγγελάκης

Published

on

Για την παραμονή του ποδοσφαιριστή Μάκη Αγγελάκη στον σύλλογο ενημέρωσε το ΔΣ του Κερατσινίου με την παρακάτω ανακοίνωση:


Με μεγάλη χαρά ο ΑΠΟ Κερατσίνι ανακοινώνει την επέκταση της συνεργασίας του με τον αρχηγό Μάκη Αγγελάκη.

O “Βράχος” της άμυνας μας και παιδί των Ακαδημιών μέτρησε 22 συμμετοχές με 3 γκολ την περσινή σεζόν.

Ο Μάκης αγωνίζεται και δίνει τα πάντα στην ομάδα μας από την Ακαδημία όντας μία από τις πιο εμβληματικές φυσιογνωμίες του συλλόγου. Μάκη σου ευχόμαστε υγεία -δύναμη και πάντα επιτυχίες με την ομάδα μας