Πείσμωσαν από την απώλεια του κυπέλλου Πειραιά
Το θέλαμε πολύ και το κατακτήσαμε...
Δεν αξίζει στεναχώρια σε αυτά τα παιδιά..
Νίκησε 2-1 στον τελικό και κατέκτησε το τρόπαιο