Πολύ όμορφο παιχνίδι, την περασμένη Κυριακή στα Βίλλια όπου η νεοσύστατη ομάδα παλαιμάχων του τοπικού Ειδυλλιακού αντιμετώπισε –στον 5ο της αγώνα-το φίλο σωματείο των παλαίμαχων του...
.
Τη Δευτέρα η διάθεση
Τι δήλωσαν