Ανακοίνωση με την οποία καλεί τους φιλάθλους της ΑΕΚ να δώσουν δυναμικό «παρών» στο ντέρμπι με τον Ολυμπιακό, εξέδωσε η Original. Αναλυτικά, η ανακοίνωση αναφέρει: ...
"Τσίμπησαν" όλοι και πήγαν να δουν ντερμπάρα.
Άρεσε η Κύμη
Νέο φιλικό με Ψαχνά ο Βύζας.