H Eλευθερούπολη κατάφερε τελικά να πάρει τον βαθμό της ισοπαλίας καθώς έχανε 0-2 από την ομάδα του Αστέρα Ζωγράφου και το τελικό 2-2 θεωρήται δίκαιο αποτέλεσμα....
Σε αρχή και τέλος τα δύο γκολ
Έπεσαν "ψιλές" σε διαιτητή και παίκτες της Ν. Ερυθραίας.
Σπουδαί απόδοση η Κηπούπολη.