Ο Ερνέστο Βαλβέρδε παρέταξε τον Ολυμπιακό με πολύ επιθετικό σχήμα θέλοντας να εκμεταλλευτεί τις απουσίες της Άρσεναλ . Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα ναι μεν ο Ολυμπιακός...
Μόνο τρεις δόθηκαν μέχρι τώρα!!
Κακή εμφάνιση για την Κόρινθο
Ο-1 τον Όλυμπο Γυμνού τα Λουκίσια.