Απέκλεισε τον Εθνικό στα πέναλτι (5-4 )!
Για την δεύτερη φάση του Κυπέλλου Πειραιά διεξάγεται σήμερα στις 16.00 στο Δημοτικό Στάδιο Κερατσινίου( Σιταποθήκες) ο αγώνας ανάμεσα στην ΑΕ Μαύρου Αετού Ολυμπιάδας και τον...