Connect with us

Παρασκήνιο

Η επιτομή της διασκέδασης και της απόλαυσης λέγεται ‘Beluga’

Published

on

Στις αρχές του Δεκεμβρίου και για να γίνουμε πιο ακριβείς στις 10 Δεκεμβρίου στο λιμάνι του Πειραιά άνοιξαν οι πύλες της διασκέδασης. Εάν βρεθείτε στο μαγαζί θα συνειδητοποιήσατε πως συνδυάζεται το φαγητό με το ποτό, η πολυτέλεια αλλά και η κουλτούρα από δυο ανθρώπους που γνωρίζουν καλύτερα από τον καθένα τον τρόπο που θα κάνουν τον πελάτη να φύγει ικανοποιημένος και με χαμόγελα από το συγκεκριμένο μαγαζί. Το εξωτικό ‘Beluga’ στις 10 Δεκεμβρίου άνοιξε τις πύλες του για πρώτη φορά και το μόνο σίγουρο είναι ότι ήρθε για να μείνει. Οι ιδιοκτήτες του Σπύρος Μητρόπουλος και Σάββας Παντελίδης πήραν αυτή την απόφαση, προκειμένου να προσεγγίσουν κάθε ηλικία, δηλαδή μικρούς και μεγάλους σε ένα ζεστό χώρο με τρομερό φαγητό, καλή μουσική που σου δίνει τη δυνατότητα να απολαύσεις το ποτό σου. Στο συγκεκριμένο χώρο μπορείς να βρεις άτομα του καλλιτεχνικού κόσμου, επιχειρηματίες που ασχολούνται κυρίως με το ναυτιλιακό κομμάτι και όχι μόνο αλλά και ανθρώπους του αθλητισμού. Άλλωστε σε αυτό συντελεί το γεγονός ότι τα παιδιά των ιδιοκτητών Γιώργος Μητρόπουλος και Δημήτρης Παντελίδης αγωνίζονται σε Ατρόμητο Πειραιά και Ιωνικό, κάτι που αποδεικνύει ότι το εν λόγω μαγαζί συγκεντρώνει αρκετούς ποδοσφαιριστές. Το σλόγκαν του μαγαζιού και των πελατών που ρωτήσαμε ήταν ‘η φήμη εξαπλώνεται’ τονίζοντας με αυτό το τρόπο ότι το συγκεκριμένο μαγαζί έχει γίνει γνωστό σε όλη την Αθήνα. Αφού βρεθήκαμε στο συγκεκριμένο χώρο και συναντήσαμε τον κ. Μητρόπουλο μας απάντησε σε αρκετές ερωτήσεις. Αναλυτικά, τα όσα είπε:

Πως πήρατε την απόφαση να ανοίξετε ένα τέτοιου είδους μαγαζί;

Είδαμε ότι ήρθε η ώρα του Πειραιά και ότι υπάρχει κενο στην περιοχή της Τρούμπας, ειδικά στο χώρο της ναυτιλίας. Η περιοχή εδώ είναι το κέντρο των ναυτιλιακών κέντρων της Ελλάδας και δεν υπήρχε χώρος να φιλοξενήσει τον συγκεκριμένο κόσμο. Την περιοχή την γνωρίζω διότι από εδώ ξεκίνησα την δουλειά μου. Έχει προδιαγραφές για τέτοια μαγαζιά, έχει εύκολη πρόσβαση, βρίσκεται στην καρδιά του λιμανιού και είναι το σημείο που βγαίνουν ολα τα κρουαζιερόπλοια που αποβιβάζουν τουρίστες. Το θετικό είναι ότι δεν υπάρχουν καθόλου σπίτια στην περιοχή και έχει εύκολη πρόσβαση σε πάρκινγκ. Πήραμε επίσης αυτή την απόφαση γιατί πιστεύω ότι το συγκεκριμένο μαγαζί έλειπε από τον Πειραιά. ‘Ετσι στήθηκε ένα μαγαζί ευρωπαϊκών προδιαγραφών.

Τι σημαίνει η ονομασία του μαγαζιού;

Με την ονομασία Μπελούγκα αρχικά να πούμε ότι δεν είναι μόνο ένα πράγμα. Είναι το πιο ακριβό χαβιάρι στον κόσμο. Επίσης Μπελούγκα είναι η πιο ομορφη λευκή φάλαινα του κόσμου που μοιάζει με δελφίνι. Επίσης ονομάζεται μια ακριβή ρώσικη βότκα, μια premium. Επίσης ένας τύπου ναυτιλιακού σκάφους και το μεγαλύτερο μεταγωγικό αεροπλάνο του πλανήτη. Είναι ένα premium όνομα γενικώς.

Ποιο πρόσωπο ανέλαβε τη φοβερή διακόσμηση;

Διακοσμητής είναι ο Νίκος Σκοπελίτης. Πρόκειται για έναν ιστορικό διακοσμητή του Πειραιά. Έχει δημιουργήσει κορυφαία μαγαζιά και είναι καλλιτέχνης-ζωγράφος. Έχει βάλει τη σφραγίδα του στην διακόσμηση του Μπελουγκα και είμαστε υπερήφανοι γι αυτό. Άλλωστε, εάν παρατηρήσετε όλα τα διακοσμητικά στοιχεία είναι μοναδικά.

12669205_194406327583154_213209028_o 12669313_194406240916496_1351937763_o 12674745_194403027583484_1514805292_o

Τι παρατηρεί ένας πελάτης μέσα στο Μπελούγκα καθώς κοιτάζει την διακόσμηση;

Μπαίνοντας στο μαγαζί το μπροστινό κομμάτι είναι ένα κομμάτι από luxur of yacht με πολύ ακριβά υλικά, πάτωμα νιαγκόν. Πρόκειται για πολύ ακριβό αφρικανικό ξύλο που κατασκευάζονται τα σκάφη ‘Ρίβα’. Η… καρδιά του μαγαζιού έχει βιομηχανικό design art deco, με έργα τέχνης και μοναδικές κατασκευές. Στο Prive restaurant (στο βαθος) βλέπεις χαμηλά στο έδαφος αρχαιολογικά ευρήματα 2.500 ετών. Επίσης στο μαγαζί υπάρχει και… μυστικός κήπος

Τι μπορεί να προσφέρει το μαγαζί Μπελούγκα σε έναν πελάτη;

Έχεις τη δυνατότητα να πιεις καφέ, να απολαύσεις υπέροχα πιάτα από καταξιωμένους σεφ και να πιεις τα πιο απίθανα coctails αλλά και να ακούσεις… ψαγμένες μουσικές.

Η επιλογή του προσωπικού με τι κριτήρια έγινε;

H επιλογή του προσωπικού έχει γίνει με μεγάλη προσοχή και το μαγαζί έχει στελεχωθεί με τους πιο καταξιωμένους ανθρώπους στο είδος τους.

Τι κόσμος επισκέπτεται το μαγαζί;

Οι πελάτες κυρίως είναι από το χώρο της ναυτιλίας ενώ έρχονται δικηγόροι, γιατροί αλλά και πρόσωπα από το χώρο του αθλητισμού.

Σε τι ηλικίες απευθύνεται το Μπελούγκα;

Θεωρώ ότι μεγάλη μάζα είναι άνθρωποι ηλικίας 25 ετών και πάνω. Το αξιοσημείωτο είναι ότι υπάρχουν πελάτες απ’ όλα τα μέρη της Ελλάδας και το θετικό είναι ότι γρήγορα έγινε στέκι επώνυμων και καλλιτεχνών.

12675151_194406060916514_777370540_o 12695408_194406297583157_435013914_o 12722700_194405920916528_1862572031_o

Τι προτείνετε να δοκιμάσει στον κόσμο που επισκέπτεται το Μπελούγκα;

Εχεις παρα πολλές επιλογές και μπορεις να επιλέξεις πολλά πράγματα. Θα ήταν άδικο να κατονομάσουμε κάτι διότι θα αδικήσουμε κάτι άλλο.

Πως προέκυψε η συνεργασία με τον κ. Παντελίδη;

Με τον Σάββα Παντελίδη είμαστε παιδικοί φίλοι και υπήρχε ταύτιση απόψεων όσον αφορά το επιχειρηματικό κομμάτι αλλά και χημεία. Παράλληλα, και τα παιδιά μας είναι φίλοι από αρκετά νεαρή ηλικία και συμμετέχουν στην λειτουργία της επιχείρισης. Ο Σάββας έχει επιχειρηματική εμπειρία πέρα από την αθλητική και γι αυτό είναι άριστη η συνεργασία μας.

Τι events λαμβάνουν χώρα στο Μπελούγκα;

Επειδή είναι Art το μαγαζί, διοργανώνει καλλιτεχνικές εκδηλώσεις, εκθέσεις ζωγραφικής, παρουσιάσεις βιβλίων, θεματικές βραδιές αλλά και Live με γνωστούς τραγουδιστές.

Πως αισθάνεστε με αφορμή την αναφορά που έκανε η New York Times στο Μπελούγκα;

Μόνο υπερηφάνεια και δέος. Έγινε πράγματι αφιέρωμα στο μαγαζί και αξιολόγησε δημοσιογράφος ειδική πάνω στο συγκεκριμένο ρεπορτάζ το μαγαζί. Παράλληλα, θα πρέπει να τονίσουμε ότι έχουν γίνει γευσηγνωσίες και κριτικές για την κουζίνα μας.

Advertisement
Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply